כדי לרקום עם ילדים בגילאי חובה ותת חובה נדרש לעבוד באופן פרטני,
מה שנראה לנו מובן מאליו כלל לא ברור להם : איך משחילים את החוט? כיצד אוחזים במחט כדי מבלי שהחוט ישתחרר? מאיזה כיוון נכנסים ומהיכן יוצאים? איך מונעים קשרים ואיך מתירים קשר שכבר נוצר?
נדרשת מעט עבודה הכנה :
גזירת מלבנים מבריסטולים לבנים, עבים מהרגיל, לסימון הגודל האחיד השתמשתי כתבנית בסלסלה של תותים.
ציור לב וחירור כפול - פעם ראשונה השתמשתי בנעץ ופעם נוספת במחט פלסטיק שהרחיבה את החור.
אפשר להעזר בדוקרן
הילדים העתיקו את המילה "באהבה" וחתמו את שמם.
הגשתי לילדים סלסלת חוטים לבחירתם
התהליך מרתק, מהנה, רצוף גילויים והצלחות.
יפה מאוד.
השבמחקהזכרת לי שבגן רקמתי מפית למכנסיים שלי...
יפה מאוד.
השבמחקהזכרת לי שבגן רקמתי מפית למכנסיים שלי...
חיוך גדול עשית לי מוטי, גם על כך שנצרב בך הזיכרון, מוכיח עד כמה מלאכת יד משמעותית ונצרבת לנו בזכרונות
מחקמקסים צהיכן ניתן לקנות את החומרים?
השבמחק